Nova prepoznavna identiteta

Objavljeno
11.1.2022

Nove razvojne širitve v podjetju Hrc smo v letu 2021 želeli predstaviti ne le v obliki novih modulov in produktov, pač pa je nastopil čas, da smo se lotili tudi prenove naše celostne grafične podobe. Logotip, kot najprepoznavnejši simbol podjetja, smo želeli posodobiti, pri tem pa ohraniti bistvo podobe. Ko smo naključne obiskovalce spletne strani povprašali, kakšno sporočilo jim prinaša naš star logotip, je večina kot temeljne značilnosti prepoznala:

  • modro barvo,
  • puščice,
  • diamant, dragi kamen, oko.

Naš namen je bil, da ključne prepoznavne elemente ohranimo, hkrati pa smo želeli vzpostaviti bolj dinamično obliko, ki bi bolje ponazarjala identiteto podjetja. Zato smo pri snovanju novega logotipa ohranili osnovno obliko rotiranega kvadrata, puščice v obliki računalniških začetnih in končnih značk ter osnovno modro barvo.

Hrc - Brand personality

Sledila je dekonstrukcija in nova integracija posameznih elementov, pri čemer smo vse sive odtenke zamenjali z modrimi, svetlo modri barvi pa smo dodali še temnejši moder odtenek v kombinaciji z belo. Temno modra simbolizira eleganco, kontrolo in avtoriteto, hkrati pa izkazuje zaupanje, odgovornost, lojalnost. Bela simbolizira preprostost, varnost in svežino, svetla modra pa simbolizira svobodo, kreativnost in produktivnost.

Hrc - vizualna podoba

Prelivajoči odtenki modre barve se pojavijo v dveh enotah, ki simbolizirata povezanost, kodni zapis s puščicami, svežino, prilagodljivost, dinamiko. Ime Hrc je že dodobra uveljavljeno kot samostojno ime, zato smo ga zapisali kot običajno ime, z malimi črkami, in ne več z velikimi, kot kratico. Simbol in napis Hrc se tako združujeta v novem logotipu, ki izraža novo, sodobno, jasno in prepoznavno identiteto podjetja Hrc.

Hrc - vizualna podoba

No items found.