S klikom na »Sprejmi vse piškotke« se strinjate s shranjevanjem piškotkov v vaši napravi. Piškotki so uporabljeni za izboljšanje navigacije po spletnem mestu, analizo uporabe spletnega mesta in za analizo naših marketinških aktivnosti. Za več informacij si oglejte naš pravilnik o zasebnosti.

Sofinanciranje

Nadgradnja elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2019-2022
»E-POSLOVANJE 2019-2022«

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Digitalizacija poslovanja v podjetju HRC d.o.o.

Cilji in rezultati
Glede na silovit napredek informacijske tehnologije smo si za cilj zadali, da se osvajanja novih trgov ne bomo lotili s klasičnimi oblikami predstavitve programske opreme za banke, temveč z močno spletno oziroma digitalno promocijsko operacijo, ki bo vključevala profesionalno spletno promocijo v več jezikih, kakovostno korporativno spletno stran in nekaj prodornih predstavitvenih videov o podjetju HRC in produktih, ki pomenijo njegovo glavno tržno orodje.

Elektronska izmenjava med partnerji

Komunikacija s partnerji se je integrirala v poenoten sistem. Pri tem so se obstoječe ter na novo vpeljane rešitve povezale, ročno delo pa se je podprlo z digitalnimi rešitvami, ki so integrirane v celoten sistem obdelave (npr. od prejema dokumenta, podpisovanja, arhiviranja, spremljave statusov, itd.) in izmenjave dokumentov med partnerji.

Prenova spletnih strani

Izdelali in objavili smo novo produktno spletno stran in jo s ponudbo prilagodili lokalnemu prebivalstvu (Hrvaška, EU).

Digitalizacija nastopov na sejmih

Zasnovali in izdelali smo celotni promocijski material in opremo za uspešno predstavitev na sejmih. V ta namen smo izdelali večjezične brošure, izdelali tehnološki digitalni katalog ter posodobili sejemske rekvizite.

Produktno-prodajni video

Posneli smo korporativne promocijske videe za domači in tuji trg.

Krepitev kompetenc - usposabljanja

V podjetju stalno izvajamo interna usposabljanja ob uvedbi novih tehnologij, orodij, procesov. V sklopu digitalizacije smo izvedli izobraževanje iz področja Digitalnega marketinga: digitalnih orodij za učinkovitejše spletno trženje, segmentacijo in targetirano spletno komunikacijo.

Obdobje izvajanje aktivnosti operacije: 1.10.2021 do 31.8.2022

Višina finančne operacije: 30.000 EUR

2020
137 zaposlenih
+14 na novo
23,7%
76,3%
2019
123 zaposlenih
+14 na novo
23,5%
76,5%
2017
95 zaposlenih
21%
79%