Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Cilji in rezultati
Glede na silovit napredek informacijske tehnologije smo si za cilj zadali, da se osvajanja novih trgov ne bomo lotili s klasičnimi oblikami predstavitve programske opreme za banke, temveč z močno spletno oziroma digitalno promocijsko operacijo, ki bo vključevala profesionalno spletno promocijo v več jezikih, kakovostno korporativno spletno stran in nekaj prodornih predstavitvenih videov o podjetju HRC in produktih, ki pomenijo njegovo glavno tržno orodje.
Komunikacija s partnerji se je integrirala v poenoten sistem. Pri tem so se obstoječe ter na novo vpeljane rešitve povezale, ročno delo pa se je podprlo z digitalnimi rešitvami, ki so integrirane v celoten sistem obdelave (npr. od prejema dokumenta, podpisovanja, arhiviranja, spremljave statusov, itd.) in izmenjave dokumentov med partnerji.
Izdelali in objavili smo novo produktno spletno stran in jo s ponudbo prilagodili lokalnemu prebivalstvu (Hrvaška, EU).
Zasnovali in izdelali smo celotni promocijski material in opremo za uspešno predstavitev na sejmih. V ta namen smo izdelali večjezične brošure, izdelali tehnološki digitalni katalog ter posodobili sejemske rekvizite.
Posneli smo korporativne promocijske videe za domači in tuji trg.
V podjetju stalno izvajamo interna usposabljanja ob uvedbi novih tehnologij, orodij, procesov. V sklopu digitalizacije smo izvedli izobraževanje iz področja Digitalnega marketinga: digitalnih orodij za učinkovitejše spletno trženje, segmentacijo in targetirano spletno komunikacijo.
Obdobje izvajanje aktivnosti operacije: 1.10.2021 do 31.8.2022
Višina finančne operacije: 30.000 EUR